Wednesday 4 July 2012

Indahnya ciptaan Allah....

Assalamualaikum n hai hai haiiii....(",)


Adui entah kenapa aku tak boleh tidur,dah mengantuk sangat-sangat tapi mata tak nak pejam pulak. Dah pukul 4am... (kesan akibat tidur siang---------> tak jugak)...huhuhu.  maka ngadap fb lew kejap... teringat plak kat blog aku yang masih under construction ni. up dates cket...


awal tahun ni banyak kali jugak aku ronda-ronda sambil menikmati keindahan alam.... konon-konon layan jiwa sambil ambil gambar serangga and landskap... memang tak pro shoot landskap tapi seronok jugak...




macam ada buaya je menyorok tepi sampan tu....




Cari mentarang sampai lenguh tangan...



best kan... tenang jer.



 Ada dua buah pulau kecik kat hujung nun... nampak macam ala-ala resort, aku pun tak tahu tu pulau apa. Agaknye pulau persendirian kot. Siapa la yang kaya tu.


Bot je yang lalu. nak tunggu kapal besar tak de pulak lalu... bot pun bot la...




Ombak menghempas batu... pehhh layan jiwa berkarat kat sini. wink2....=)






Ini bukan keindahan alam... saje suka-suka nak upload gambar ni. -------->(blog aku, aku nyer pasal la...) hahaha...





Ini je pic yang aku nak upload. bukan banyak sangat pun.hehe..... dah azan subuh, maka berundur diri la dulu....
Pesanan untuk diri sendiri: indah sangat ciptaan Allah swt, harap-harap tak lupa bersyukur dengan semua nikmat yang diberi. =)

No comments:

Post a Comment

sila komen..
nak komen or nak kutuk pun boleh...
i tak kisah...
sebab uolls mmg best..
tq kawan-kawan